miercuri, februarie 25

Stomatologul Ana Maria Nastac te face si cu botox



Colegiul Medicilor Dentisti Botosani, organizatie care cuprinde 112 medici dentisti, dintre care in Botosani 70, infiintata in noiembrie 2005, isi propune sa asigure respectarea de catre medicii dentisti a obligatiilor ce le revin fata de pacient si de sanatatea publica (Art. 4, cap. I, din Regulamentul de Organizare si Functionare a Colegiului Medicilor Dentisti din Romania). Fetelor vreti buze mari sau sa scapati de riduri, ia mai ganditiva.

"Pe masura ce atat medicii, cat si pacientii, au aflat de activitatea Colegiului, de drepturile si obligatiile fiecaruia dintre ei, am primit diverse sesizari, in special din partea pacientilor. In ultimii 2 ani, numarul reclamatiilor a crescut, dar ele se refera, in majoritate, la activitatea catorva colegi.

Le-am analizat, am discutat atat cu medicii, cat si cu pacientii implicati, dar ele au continuat sa vina la adresa unui medic dentist din Clinica Dentara Botosani - Anna Maria Nastac.

In ultima perioada, situatia s-a acutizat si, in loc sa se continue un dialog constructiv intre medicul reclamant, pacienti si colegiu, unele cazuri au ajuns la Comisia de Malpraxis de pe langa Autoritatea de Sanatate Publica Botosani, dar si in dezbaterea mass-mediei locale si nationale.

Si medicul Anna Maria Nastac a apelat tot la mass-media locala pentru a explica si a acuza la randul ei. Consideram ca un asemenea "dialog" intre pacienti, colegi si medicul Anna Maria Nastac depaseste cel putin codul deontologic al meseriei noastre si, in acest caz, Colegiul Medicilor Dentisti din Botosani va propune interdictia de a exercita profesia si anumite activitati medico-dentare pe o perioada de 6 luni, conform Regulamentului de Organizare si Functionare a Colegiului Medicilor Dentisti din Romania din 20 iulie 2007", se arata in comunicatul remis de Colegiul Medicilor Dentisti Botosani.

3 comentarii:

Anonim spunea...

O cunosc din pacate pe Anna Maria Nastac(Nastac dupa numele fostului sot si Enache dupa numele de fata) si pot spune ca esti cea mai nepotrivita persoana pentru aceasta meserie, de fapt pentru orice fel de meserie. Recomand a se evita orice fel de contact cu ea. Oricine are legaturi cu ea ajunge a fi inselat si jignit, nu-i pasa daca este reclamata sau data in judecata,ea avand deja numeroase procese pe rol la diverse complexe de judecata pentru fapte pe care le-a savarsit sau datorii neachitate. Este tipul clasic de mahalagioaica luata de pe centura orasul de la facut bani din curvie. Este colerica si de o nesimtire crasa. Momentan are reclamatii de la vecinii din blocul unde locuieste pe strada Moara de Foc, bloc 408B, Ap. 34.,ea locuind la etajul 8 i-a innundat repetat pe cei de dedesubt distrugand peretii la 4 apartamente mai jos. Recomand de asemenea sa se evite aceasta persoana de catre tinerii care cauta sa inchirieze apartamente sau camere in apartamente. Aceasta, dupa ce ia banii de chirie in avans,incepe sa-si schimbe comportarea, ii face sa plece singuri sau daca e cazul isi arunca ea chiriasii in strada si refuza sa le innapoieze banii dupa ce in prealabil a amanat semnarea unui contract de inchiriere pe diverse motive(cu scopul de a nu-l incheia niciodata).
Pentru cei pagubiti, mahalagioaca aceasta locuieste la adresa mentionata mai sus in Iasi dar mai poate fi gasita si la domiciliul parintilor sai din Botosani si este posesoarea unui vw passsat model nou, culoare cenusie, cu nr de inmatriculare ECO de ILFOV si are numarul de telefon mobil 0740 924617(daca are sa va dea bani recomandati-va drept altcineva, dati-i intalnire si rupeti-i capul voi pentru ca politia si judecatoria nu-si face treaba,fiind platiti degeaba din banii nostri).

Semnat
unul dintre pagubiti

Anonim spunea...

Din pacate si eu am cunoscuto pe renumita dentista NASTAC anul acesta in august.Doamne am vazut moartea pot sa zic cu mana pe inima,la intrarea in policlinica nea oprit o doamna¨˝asistenta¨,bruneta buna ziua ma intrebat ce caut si mia zis veniti cu mine va duc eu la o doamna doctor buna eu proasta daca inca nam auzit de ea mam dus inpreuna cu sotul meu pt o extractie de masea si un dinte sotului meu.Ajung sus la et 2 ma asez pe scaun imi face 5 seringi cu anestezie deja am ametit can am vazut .....nu dureaza 2 minunte si pune mana pe pe cap si asistenta imi pune mana in gat si a inceput sa traga de masea si asa de bine a tras ca a rupto bucatii........urlam de durere ea a inceput sa injure si sa dea vina pe mine ca sunt isterica.eram aproape lesinata si in stare de soc imi curgea sange mult.gata am terminat da inainte de asta ma chinuit 10 minunte in continu plangeam sa ma lase dar nimic.intra sotul meu la rand si eu eram asa socata si el nu stia ce sa intanplat credea ca asa doare can faci o extractie nu puteam sa zic nimic,nu reuseam sa vb sa ii zic sa mergem sa fugim ca asta e dusa.ea la luat repejor ca sa nu apuc eu sa zic ceva si ia scos si lui dintele.Totalu 5 milioane pt 2 etractie si chipurile 2 periaje pt dinti din fata si alte 2 sedinte gratuite.astea lea facut ea ca eu nam cerut asa ceva.Mam certat cu asistenta si am ramas sai dau 4 mil.Ajung sa ies pe poarta nu ma tineau picioarele plangeam si tremuram.aratam ca un om mort.peste 10 minunte am ajuns la spital si miau facut o injectie cu care am reusit sa imi revin....seara a inceput sa mi se unfle fata gatul...durere nu gluma am luat antibiotic si antidolorific da nimic.Dimineata merg sa fac radiografie la initiativa mea ,can a vazut doamna de acolo ce mia lasat asta in urma sa speriat si sia facut cruce. o bucata mare de radaciana mia lasato inauntru si o gramada de resturi incepusem sa fac infectie deja.mam dus direct la ea si imi zice haI isterico sa iti scot si restu ala si ma tragea de mana in cabinet eu de frica nam intrat iam zis moarta sa Fiu si tot nu intru.a inceput sa ma injure mia tras peste maini asistenta incepea sa sara la bataie la mine amandoua pe mine.Nam reusit sa fac nimic in privinta ei am fost si la protectia consumatorilor dar ei au spus ca nu au cei face ca primes o gramada de reclamatii la adresa ei etc...da ea mie mia facuto a trebuit sa merg la iasi la un chirurg etetician sa imi taie gingia sa imi scoata resturile lasate.alta suferinta.Sper sa nu mai aiba nici unu ghinionu meu.ATENTIE CAN INTRATI PE POARTA POLICLINICI NU VA LASATI RACOLATI DE FETELE ALEA DE JOS.IN 2 CUVINTE NASTAC E PERICOL PUBLIC.

Anonim spunea...

Ana Maria Nastac….Feriti-va de aceasta panarama…Este o sarlatana, o escroaca care inseala oamenii. Mai nou Ana Maria Nastac se ocupa la Iasi (voucher Fun Group – cabinet medical Oxymed) si cu operatii gen marire de buze sau tratarea ridurilor cu acid hialuronic...o mare farsa...ea folosind hialuronat de sodiu care se administreaza intraarticular, acest gel doar umple pentru moment buzele sau ridurile fetei efectul fiind unul de maxim 24 ore, dupa care se absoarbe de catre organism, din fericire fara complicatii sau sechele. Aceasta bruta mi-a facut si mie o astfel de interventie. Am aflat de ea de pe site-ul Fun Group. Nestiind cine este de fapt aceasta persoana..care isi zice doctor, m-am prezentat cu buna stiinta la cabinet pentru o interventie cu acid hialuronic. Spre surprinderea mea cabinetul este de fapt o mica camaruta in incinta unei frizerii de pe Str. Barboi (langa biserica Barboi) fara nici un fel de semnalizare si nu avea nici o legatura cu un cabinet medical avand doar un pat de spital. Prima mea impresie, care mai tarziu din pacate mi s-a confirmat, a fost ca ceva pute rau de tot. Am presupus ca inainte de o astfel de interventie se poarta o discutie, dar la intrebarile mele legate de efectul, durata, ce produs foloseste, daca nu trebuie inainte o simulare s-a purtat total neprofesionist si aceasta sarlatana mi-a raspuns ca ce am , mi-e frica, sa stau linistista ca totul va fi ok dupa care efectiv cu forta mi-a deschis gura si a inceput a-mi face injectii pe interiorul buzei superioare la un mod barbar pentru a-mi anestezia buza...chipurile pentru interventia cu acid hialuronic...si a inceput in graba a-mi injecta gelul de hialuronat de sodiu pentru intraarticulatii rapid in buza superioara...Faptul ca era doar un gel care probabil costa undeva la maxim 200 ron fiola de 2 ml (denumirea exacta este de Hyalgan) am aflat ulterior pentru ca mi-a dat seringa goala…probabil sa o am amintire a faptului ca mi-am luat o mare teapa de 500 ron. Buza mi s-a umflat ingrozitor cel mai probabil de la traumatismul suferit, iar a doua zi dimineata era sa zicem mai O.K., dar imi aparuse o mare vanataie in partea stanga a buzei. La fel cu siguranta ca au mai patit cele 16 persoane care si-au cumparat vouchere de pe site-ul Fun Group. O MARE TEAPA ...si imi pare rau ca nu am avut incredre in instinctul meu care practic urla la mine sa nu accept interventia

Trimiteți un comentariu